
Cooper Vision - przebudowa mechanizmu składania zamówień
Platforma Solaris służąca do obsługi zamówień detalicznych ze stron zakładów optycznych została przebudowana. Platforma została zintegrowana z wewnętrznym systemem magazynowym firmy. Dzięki temu na bieżąco aktualizowane są stany magazynowe, a klienci mają dostęp do pełnej informacji o dostępności produktów. Zamówienia wysyłane są za pośrednictewm udostępnionego API.
KPMG Sp. z o.o. - kreator maili rozbudowa uprawnień
Kreator maili umożliwia tworzenie wiadomości w oparciu o dedykowane szablony mailingowe. Obsługuje on zarówno maile wysyłane wewnątrz organizacji, jak i korespondencję z zewnętrznymi podmiotami. W systemie zapisywana jest historia stworzonych maili. System poddany był testom bezpieczeństwa organizowanym przez Laboratorium Bezpieczeństwa KPMG. System został rozbudowany o uprawnienia umożliwiające dołączanie operatorów do konkretnych szablonów oraz o zupełnie nowe szablony umożliwiające tworzenie maili w oparciu o pliki MS Excel
CooperVision Poland Sp. z o.o. - moduł przypomnień systemu Solaris
Indywidualne sklepy zakładów optycznych współpracujących z firmą Cooper Vision zostały rozbudowane o moduł przypomnień. Po upływie określonego czasu związanego z rodzajem zakupionych soczewek (1 dniowe, 3 miesięczne) moduł wysyła klientowi przypomnienie o konieczności zakupu nowych szkieł kontaktowych. W panelu administracyjnym można zapoznać się z historią wysłanych powiadomień.
KPMG Sp. z o .o. - nowy layout formularzy rejestracyjnych
System KPMG Students został rozbudowany o nowe modułu do dystrybucji materiałów elektronicznych i fizycznych. Panel administratora umożliwia prowadzenie rejestracji oraz dystrybucję materiałów. Formularze rejestracyjne zostały przebudowane, przy okazji wystrój graficzny został dostosowany do nowej identyfikacji wizualnej firmy.
Związek Producentów Audio Video - witryna reposnywna
Celem przebudowy witryny ZPAV było dostosowanie jej do prawidłowego wyświetlania jej na stronach mobilnych bez konieczności tworzenia zupełnie nowego projektu. Zmiany obejmowały zarówno mechanizmy nawigacji, przeprojektowanie banerów oraz przebudowę struktury strony.
PKO Leasing Sp. z o.o. - przebudowa formularza wniosku
Formularz wniosku leasingowego systemu TurboLeasing został przebudowany. Formularz korzysta z baz danych i publicznych rejestrów umożliwiając szybsze i sprawniejsze wypełnienie wymaganych pól przez firmy ubiegające się o leasing. Leasing w wersji Turbo to maksymalnie uproszczona procedura i decyzja kredytowa już w 15 min po złożeniu wniosku.
Mahler - witryna internetowa z katalogiem produktów
Dla firmy Slandi Sp. z o.o. została wykonana witryna internetowa przedstawiająca produkty firmy Mahler. Strona jest responsywna. Czas realizacji wyniósł 5 dni roboczych. Panel administratora umożliwia zarządzanie bazą produktów oraz bazą zamówień sklepu internetowego
Platforma do obsługi programu motywacyjnego
Dla jednego z największych importerów samochodów przygotowana została platforma do obsługi programu motywacyjnego dla przedstawicieli handlowych. Dzięki wykorzystaniu platformy handlowcy zaraz po zasileniu przez centralę swoich kont mogą wymieniać zdobyte punkty na karty podarunkowe w największych sklepach internetowych.
Podstawowe cechy platformy to mechanizm do zasilania platformy punktami działający na zasadzie kont bankowych, mechanizm do wymiany punktów na bony podarunkowe wraz z obsługą tego procesu (wymiana każdego dnia roboczego), rozbudowane raporty (7 zakładek), mechanizm do zbierania danych na potrzeby związane z rozliczeniem podatków (zgodny z ustawą o ochronie danych osobowych, w tym certyfikat SSL do szyfrowania danych, ewidencja zmian danych osobowych, konta operatorów), baza uczestników programu z odwzorowaniem struktury handlowej.
Związek Producentów Audio Video – dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych
Celem przebudowy witryny ZPAV było dostosowanie jej do prawidłowego wyświetlania jej na stronach mobilnych bez konieczności tworzenia zupełnie nowego projektu. Zmiany obejmowały zarówno mechanizmy nawigacji, przeprojektowanie banerów oraz przebudowę struktury strony.
PwC Polska sp. z o.o. – kalendarz marketingowy
System umożliwia prowadzenie kampanii marketingowych i zarządzaniem pracą działu marketingu. Każda kampania składa się z wielu, dedykowanych zadań przypisanych poszczególnym osobom w zespole. Zadania te mają swoje statusy, powiązane z nimi pliki (np. tekst alertu podatkowego) oraz działania (wydarzenie, mailing). Poszczególne zadania wyświetlane są na kalendarzu, co ułatwia zarządzanie pracą całego działu i umożliwia kontrolę nad przebiegiem poszczególnych kampanii. System wyposażony jest w zaawansowany mechanizm powiadomień mailowych definiowanych dla każdego użytkownika.