
Deloitte Adivisory Sp. z o.o. - zapytania ofertowe
Celem projektu było stworzenie prostego formularza, dzięki któremu każdy internauta będzie mógł przesłać zapytanie ofertowe na interesujące go usługi Deloitte. Zapytania trafiają do bazy, gdzie wyznaczeni pracownicy centrali, obsługują je mając dostęp do wszelkich informacji z nim związanych (szczegóły zapytania, załączone dokumenty). System został zaprojektowany tak, żeby po umieszczeniu go na stronie firmowej, wyglądał jak jej część. Ze względów bezpieczeństwa danych, formularz znajduje się za połączeniem szyfrowanym.
Hand-Prod Sp. z o.o. - aktualizacja systemu szkoleniowego
Po roku funkcjonowania system szkoleniowy wykonany dla firmy Hand-Prod Sp. z o.o. przeszedł pierwszą aktualizację. Baza materiałów szkoleniowych została rozbudowana o możliwość podziału plików ze względu na odbiorców: lekarz, farmaceuta, pacjent, przedstawiciel medyczny. Dodatkowym atrybutem stał się również rodzaj pliku: prezentacja, ulotka reklamowa, materiał szkoleniowy. Dzięki takim rozwiązaniom baza materiałów szkoleniowych stała się bardziej uporządkowana, wyszukiwanie interesujących plików stało się jeszcze szybsze i prostsze.
W module testów szkoleniowych wprowadzony został mechanizm automatycznej oceny testów składających się z pytań wielokrotnego wyboru. Pracownik od razu po wykonaniu testu widzi jego wynik, może zapoznać się z prawidłowymi odpowiedziami i zgłosić uwagi.
Robert Bosch Sp. z o.o. - aktualizacja systemu do obsługi zleceń serwisowych
System do obsługi zleceń serwisowych został rozbudowany o zaawansowany moduł statystyk. Operatorzy systemu uzyskali dostęp do zestawień przedstawiających wielokrotne naprawy tego samego urządzenia, naprawy wykonywane po uruchomieniu urządzenia przez partnera handlowego. Analiza dostarczonych raportów wyznacza kierunki rozwoju obsługi klienta serwisowego. Moduł statystyk to kolejna aktualizacja systemu Bosch Zlecenia. Oprogramowanie tworzone przez Onyx umożliwia dodawanie kolejnych modułów oraz elastyczne rozbudowywanie funkcjonujących rozwiązań bez konieczności gruntownej przebudowy systemu, co zawsze jest związane z wysokimi kosztami i czasem.
Batimex Sp. z o.o. - moduł maili w wersjach językowych oddziałów
Internetowy Systemem Wspomagania Sprzedaży firmy Batimex został rozbudowany o moduł maili umożliwiający tworzenie mailingów w wersjach językowych zależnych od danego oddziału. Dodatkowo wprowadzony został mechanizm do automatycznej aktualizacji kursów walut oraz przebudowany został mechanizm do składania zamówień. Dział projektowy Onyx położył bardzo duży nacisk na optymalizację kodu systemu.
Perfect Service - system do tworzenia stron szablonowych warsztatów
Strony szablonowe to autorskie rozwiązanie Onyx umożliwiające intuicyjne i proste zarządzanie treścią witryn. Początkowa treść stron powstała na podstawie plików wsadowych pochodzących z systemu CRM InterCars zawierających informacje o danych adresowych warsztatów oraz usługach przez nie świadczonych. Dzięki temu udało się uruchomić indywidualne strony internetowe bez konieczności wykonywania jakiejkolwiek pracy przez pracowników warsztatów. Strony warsztatów są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek poprzez odpowiedni dobór słów kluczowych zależnych od oferowanych usług. Moduł kontrolny rejestruje wprowadzane przez serwisy zmiany, które są dostępne dla uprawnionych pracowników centrali. System oferuje pełną elastyczność w określaniu adresu strony, może to być własna domena lub subdomena sieci Perfect Service.
Bellisana Sp. z o.o. - aktualizacja witryny internetowej
Dla firmy Bellisana została wykonana gruntowna przebudowa witryny. Zmiany obejmowały modyfikację szaty graficznej nagłówka: dodana została animacja flashowa, ujednolicono pozycje w menu oraz dodana została ikona promocji. Strona "Kontakt" została rozbudowana o formularz kontaktowy oraz mapę dojazdu Google. Nowa podstrona "Galeria" prezentuje wybrane zdjęcia przedstawiające klinikę. Zmieniona została prezentacja cennika. Całość zmian obejmowała przebudowę ok. 25 oraz stworzenie 10 zupełnie nowych podstron.
Robert Bosch Sp. z o.o. - system do obsługi zgłoszeń leasingowych
Dla działu urządzeń diagnostycznych firmy Bosch wykonany został system do obsługi zapytań leasingowych. Klienci Bosch, którzy chcieliby wyleasingować urządzenia diagnostyczne, mają możliwość złożenia zapytania leasingowego. Zgłoszenie automatycznie zapisywane jest do bazy, do klienta zaś wysyłana jest oferta. Proces obsługi zlecenia odbywa się w sposób usystematyzowany. Zlecenia mają swoje statusy i historię zmian. System zastąpił tradycyjny mechanizm polegający na przesyłaniu ofert i pozostałych ustaleń drogą mailową. Taki sposób komunikacji sprawiał, że informacje o danym zgłoszeniu posiadała tylko osoba je obsługująca - w przypadku urlopów lub nieplanowanych nieobecności w pracy proces obsługi zgłoszenia ulegał zatrzymaniu i był poza kontrolą.
Buderus - przygotowywanie i wysyłka newsletterów
Onyx rozpoczął obsługę newsletterów Buderus wysyłanych do Autoryzowanych Instalatorów z informacjami o aktualnych promocjach, ofertach specjalnych oraz zmianach w firmie. Mailingi wysyłane są przez Onyx Mailer - system do masowych wysyłek mailingowych. Po każdej kampanii pracownicy centrali firmy mogą zapoznać się z raportem wysyłki - zestawieniem maili dostarczonych i niedostarczonych wraz z przyczyną problemów.
Union Investment TFI S.A. - dodanie nowego szablonu maila
System szablonów mailingowych udostępniony firmie Union Investment stał się bardzo popularnym i wygodnym narzędziem, z którego zaczynają korzystać kolejne działy firmy. W związku z tym Onyx rozbudował oprogramowanie o kolejne szablony maili. Radar Ekonomiczny to cykl konferencji organizowany przez Union Investment. Szablon maila umożliwia przygotowanie mailingu podsumowującego daną konferencję, w załączniku dołączone są najciekawsze materiały w formacie PDF, w mailu można zamieścić linki do filmów na portalu YouTube prezentujących reportaż wideo oraz prezentacje prelegentów.
Dzięki zastosowaniu systemu szablonów mailingowych przygotowanie mailingu sprowadza się do wypełnienia prostego formularza i zainicjowania wysyłki.
Robert Bosch Sp. z o.o. - witryna produktowa systemów hamulcowych
Dla Działu Części Samochodowych firmy Bosch wykonana została kolejna witryna produktowa. Strona hamulcebosch.pl to projekt, którego celem było przedstawienie wysokiej jakości produktów oferowanych przez Bosch. Firma jako jedyny z dostawców oferuje pełne wsparcie w zakresie wyposażenia i serwisowania układu hamulcowego (FBS -- Full Brake System): począwszy od mechanizmów uruchamiających, poprzez elementy cierne i hydrauliczne, a kończąc na elektronicznych układach bezpieczeństwa. Prace nad stroną obejmowały przygotowanie wystroju graficznego, kodowanie witryny, udostępnienie serwera wirtualnego oraz rejestrację domeny.