polski English pусский
Onyx - precyzyjne rozwiązania internetowe
Onyx Sp. z o.o. - precyzyjne rozwiązania internetowe
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 >>
styczeń 2017

AutoCrew - system do definiowania targetów zakupowych oraz weryfikowania zakupów

 
Onyx - zrealizowane projekty :: AutoCrew - system do definiowania targetów zakupowych oraz weryfikowania zakupów
Bottom shadow

Dla serwisów samochodowych stowarzyszonych w sieci AutoCrew został przygotowany system raportów i planów zakupowych. Każdy serwis może sprawdzić wartości swoich zakupów z podziałem na okresy, grupy produktowe i dystrybutorów. Ponadto może się zapoznać z planami zakupowymi zdefiniowanymi przez Centralę AutoCrew i realizacją tych planów.
Uprawnieni operatorzy Centrali mogą za pomocą kilku kliknięć sprawdzić zmianę wartości zakupów całej sieci AutoCrew w podziale na okresy, grupy produktowe i dystrybutorów. Na tej podstawie mogą tworzyć targety zakupowe do zrealizowania przez poszczególne serwisy. Tworzenie planów zakupowych jest wspierane przez automatyczne algorytmy, które służą do automatycznego, wstępnego definiowania targetów i ewentualnego ręcznego korygowania.


styczeń 2017

Robert Bosch Sp.z o.o. - strona internetowa sieci warsztatów Bosch Diesel Service / Bosch Diesel Center

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Robert Bosch Sp.z o.o. - strona internetowa sieci warsztatów Bosch Diesel Service / Bosch Diesel Center
Bottom shadow

Dla sieci warsztatów samochodowych Bosch Diesel Service i Bosch Diesel Center wykonana została nowa witryna internetowa. Strona została wykonana zgodnie z identyfikacją wizualną firmy, zawiera informacje o sieciach warsztatowych oraz wyszukiwarkę warsztatów. Serwisy można wyszukiwać zarówno na liście miast jak i za pomocą mapy, która oparta jest o mechanizm Google Maps.
Panel administratora umożliwia serwisom definiowanie miast działalności oraz opisów swoich warsztatów na stronach wyszukiwarki. System zintegrowany jest z systemem Bosch Login Extranet dzięki czemu baza serwisów jest cały czas aktualna, a zarządzanie nią odbywa się tylko w jednym miejscu.

zobacz stronę >>


grudzień 2016

KPMG Sp. z o.o. - system wspierający współpracę ze studentami

 
Onyx - zrealizowane projekty :: KPMG Sp. z o.o. - system wspierający współpracę ze studentami
Bottom shadow

Dla firmy KPMG Polska Sp. z o.o. został uruchomiony system wspierający współpracę ze studentami. Formularz subskrypcyjny obsługujący rejestrację studentów do bazy wtopiony jest w witrynę internetową przygotowaną przez centralę firmy. Każdy student posiada swój profil w którym może zdefiniować dane kontaktowe, dane dotyczące uczelni oraz preferencje mailingowe.
Panel administratora umożliwia przeglądanie bazy w oparciu o kilkanaście wygodnych filtrów, prowadzenie kampanii mailingowych w oparciu o dedykowane szablony wykonane zgodnie z identyfikacją wizualną firmy.

zarejestruj się jeżeli jesteś studentem :-) >>


grudzień 2016

Robert Bosch Sp. z o.o. - wyszukiwarka warsztatów sieci Bosch Service

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Robert Bosch Sp. z o.o. - wyszukiwarka warsztatów sieci Bosch Service
Bottom shadow

Dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o. została uruchomiona nowa wyszukiwarka warsztatów. Serwisy można wyszukiwać zarówno na liście miast jak i za pomocą mapy, która oparta jest o mechanizm Google Maps.
Panel administratora umożliwia serwisom definiowanie miast działalności oraz opisów swoich warsztatów na stronach wyszukiwarki. System zintegrowany jest z systemem Bosch Login Extranet dzięki czemu baza serwisów jest cały czas aktualna, a zarządzanie nią odbywa się tylko w jednym miejscu.

znajdź warsztat >>


listopad 2016

AutoCrew - system Extranet Login

 
Onyx - zrealizowane projekty :: AutoCrew - system Extranet Login
Bottom shadow

Dla serwisów samochodowych stowarzyszonych w sieci AutoCrew został przygotowany AutoCrew Extranet Login System ten umożliwia dostęp serwisom z jednego miejsca do wszystkich wykonanych dla sieci AutoCrew systemów, modułów i narzędzi pomocniczych. Unikalną cechą tego rozwiązania jest zaawansowany moduł autoryzacji, dzięki któremu zalogowanie do Extranetu loguje użytkowników do pozostałych paneli. Operatorzy centrali Bosch zarządzają danymi serwisów oraz operatorów tylko w Extranecie, a moduł synchronizacji aktualizuje wprowadzone zmiany w pozostałych systemach. Dzięki temu w przypadku dodawania, edycji lub usunięcia serwisów lub operatorów pracę wykonuje się tylko w jednym miejscu.


listopad 2016

Raiffeisen Leasing Sp. z o.o. - system do pozyskiwania i obsługi wniosków leasingowych

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Raiffeisen Leasing Sp. z o.o. - system do pozyskiwania i obsługi wniosków leasingowych
Bottom shadow

Dla firmy Raiffeisen Leasing uruchomiony został system do pozyskiwania i obsługi wniosków leasingowych. Udostępnione API umożliwia błyskawiczna integrację dowolnego sklepu z systemem Raiffeisen. System nie jest prostym, często spotykanym kalkulatorem leasingowym. Bierze pod uwagę typ produktu, jego wartość, rozróżnia różne stawki amortyzacyjne dla różnych produktów. Na stronie dowolnego sklepu, już na poziomie szczegółów produktu dostępna jest wartość najniższej, możliwej raty leasingowej. Jeżeli w koszyku znajdują się produkty o różnych stawkach amortyzacyjnych, zaawansowany analizator koszyka dzieli produkty na kilka wniosków leasingowych.
Panel administratora służy do obsługi wniosków leasingowych, począwszy od ich wpłynięcia do systemu, po analizę działu ryzyka, decyzję o uruchomieniu leasingu, obsługę umowy, wysyłkę towaru.


październik 2016

KPMG Sp. z o.o. - portal dla alumnów

 
Onyx - zrealizowane projekty :: KPMG Sp. z o.o. - portal dla alumnów
Bottom shadow

Dla firmy KPMG Polska Sp. z o.o. została uruchomiona nowa wersja portalu dla Alumnów. Portal powstał w oparciu o nową szatę graficzną. Nowy portal alumnów jest przystosowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Dostosowuje swoją szerokość do urządzenia na którym będzie wyświetlany. Dostępne są trzy szerokości dla komputera stacjonarnego, tabletu oraz smartfona. Elastyczny panel administratora umożliwia uprawnionym obsługę zgłoszeń poszczególnych pracowników, definiowanie rejestracji na spotkania dla Alumnów i wydarzenia KPMG oraz zarządzanie treścią strony.


październik 2016

Robert Bosch Sp. z o.o. - system do definiowania targetów zakupowych oraz weryfikowania zakupów

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Robert Bosch Sp. z o.o. -  system do definiowania targetów zakupowych oraz weryfikowania zakupów
Bottom shadow

Dla serwisów samochodowych stowarzyszonych w sieci Bosch Service został przygotowany system raportów i planów zakupowych. Każdy serwis może sprawdzić wartości swoich zakupów z podziałem na okresy, grupy produktowe i dystrybutorów. Ponadto może się zapoznać z planami zakupowymi zdefiniowanymi przez Centralę Bosch i realizacją tych planów.
Uprawnieni operatorzy Centrali mogą za pomocą kilku kliknięć sprawdzić zmianę wartości zakupów całej sieci Bosch Service w podziale na okresy, grupy produktowe i dystrybutorów. Na tej podstawie mogą tworzyć targety zakupowe do zrealizowania przez poszczególne serwisy. Tworzenie planów zakupowych jest wspierane przez automatyczne algorytmy, które służą do automatycznego, wstępnego definiowania targetów i ewentualnego ręcznego korygowania.


wrzesień 2016

Metlife TUNŻiR– system do obsługi notowań indeksu POGB

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Metlife TUNŻiR– system do obsługi notowań indeksu POGB
Bottom shadow

Dla firmy Metlife TUNŻiR udostępniony został system do zarządzanie indeksami oraz ich wycenami. Narzędzie zostało wyposażone w mechanizm Awaryjnej Publikacji Wycen wykorzystujący komunikację SMS.
Osadzenie modułu na stronie www.metlife.pl odbyło się przy pomocy mechanizmu Onyx Living Pages. Jest to unikalne rozwiązanie, dużo lepsze od pływających ramek lub kierowania internauty do osobnego serwisu. Dzięki zastosowaniu Onyx Living Pages internauta cały czas znajduje się na stronie klienta.

zobacz wykres >>


wrzesień 2016

Robert Bosch Sp. z o.o. - system Extranet Login

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Robert Bosch Sp. z o.o. - system Extranet Login
Bottom shadow

Dla serwisów samochodowych stowarzyszonych w sieci Bosch Service został przygotowany Bosch Extranet Login. System ten umożliwia dostęp serwisom z jednego miejsca do wszystkich wykonanych dla sieci Bosch Service systemów, modułów i narzędzi pomocniczych. Unikalną cechą tego rozwiązania jest zaawansowany moduł autoryzacji, dzięki któremu zalogowanie do Extranetu loguje użytkowników do pozostałych paneli. Operatorzy centrali Bosch zarządzają danymi serwisów oraz operatorów tylko w Extranecie, a moduł synchronizacji aktualizuje wprowadzone zmiany w pozostałych systemach. Dzięki temu w przypadku dodawania, edycji lub usunięcia serwisów lub operatorów pracę wykonuje się tylko w jednym miejscu.



<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 >>
Onyx - nasi klienci