
Carrera - internetowy katalog produktów
Z początkiem 2012 roku dystrybutorem produktów marki Carrera została firma Gero Sp. z o.o. Asortyment wyrobów to produkty pielęgnacyjne: męskie golarki i maszynki do strzyżenia, damskie golarki, depilatory. Studio projektowe Onyx wykonało internetowy katalog produktów. Dla administratora systemu został przygotowany panel umożliwiający zarządzanie asortymentem.
Robert Bosch Sp. z o.o. - katalog gadżetów Bosch Service
Dla sieci serwisów Bosch Service został wykonany katalog gadżetów. System dostępny jest po zalogowaniu. Pracownicy serwisów mogą zapoznać się z listą dostępnych gadżetów oraz z informacją dotyczącą sposobu ich zamówienia lub wykonania. Panel administratora umożliwia zarządzanie gadżetami znajdującymi się w systemie oraz zarządzanie bazą uprawnionych do logowania i składania zamówień.
Sequence Sp. z o.o. - aktualizacja witryny internetowej
Firma Sequence Sp. z o.o jest wyłącznym dystrybutorem profesjonalnych kosmetyków Germaine de Capuccini. Aktualizacja witryny internetowej polegała na dodaniu nowych zabiegów kosmetycznych dotyczących pielęgnacji twarzy i ciała. Dodany został mechanizm do powrotu na górę strony, zaktualizowana została lista gabinetów oraz salonów SPA współpracujących z firmą Sequence.
AutoCrew - system do tworzenia stron szablonowych warsztatów
Dla właściciela sieci serwisów AutoCrew wykonany został system do tworzenia i zarządzania stronami szablonowymi warsztatów samochodowych. Dzięki autorskiemu rozwiązaniu Onyx każda witryna ma indywidualny charakter wyróżniający się układem menu i zestawem zdjęć na poszczególnych podstronach. Właściciele warsztatów samochodowych otrzymali dostęp do edycji wybranych elementów strony internetowej. Wszystkie zmiany są rejestrowane w systemie i udostępniane uprawnionym pracownikom centrali w celu autoryzacji wprowadzonych tekstów i materiałów. Unikalną cechą systemu jest elastyczność konfiguracji adresu strony internetowej: własna domena lub subdomena auto-crew.pl. Onyx położył duży nacisk na intuicyjny interfejs, aktualizacja stron internetowych powinna być dla właścicieli warsztatów przyjemnością, a nie smutnym obowiązkiem.
Wacker Neuson - przygotowanie i wysłanie mailingu
Studio graficzne Onyx zaprojektowało dla firmy Wacker Neuson mailing informujący o nowym produkcie: Mobilnym Balonie Oświetleniowym LBM 1. Usługa obejmowała również wysyłkę mailingu, do wykonania której użyty został Onyx Mailer - profesjonalne narzędzie do masowych e-malingów. Klient otrzymał szczegółowy raport kampanii przedstawiający m.in. liczbę przesyłek dostarczonych i niedostarczonych wraz ze szczegółowym wykazem przyczyn ich niedostarczenia.
Electraplan SMT Sp. z o.o. - aktualizacja witryny internetowej
Okres powakacyjny to tradycyjnie czas wzmożonej pracy nad aktualizacjami witryn internetowych naszych klientów. Aktualizacja wykonana dla firmy Electraplan polegała na przebudowie strony głównej, dodany został moduł "Promocje, Hity, Nowości" oraz podstrona ze szczegółami danej oferty. Praca obejmowała również dodanie nowych karty katalogowych produktów.
Amplico TFI S.A. - moduł do subskrypcji wycen funduszy
System do publikacji wycen funduszy inwestycyjnych firmy Amplico TFI S.A. został rozbudowany o moduł do wysyłek e-mailowych wycen funduszy. Każda osoba zainteresowana wynikami funduszy Amplico ma możliwość automatycznego zapisania się do bazy subskrybentów wycen. Wysyłka maili z wycenami inicjowana jest przez pracowników centrali i odbywa się przy użyciu systemu Onyx Mailer – profesjonalnego narzędzia do masowego e-mailingu.
Studio Expo - witryna internetowa
Dla firmy Studio Expo zaprojektowana została nowa witryna internetowa. Wystrój graficzny nawiązuje do profilu działalności firmy, tj. projektowania i wykonywania stoisk targowych. Charakterystycznym elementem strony jest bardzo bogata baza zdjęć przedstawiających dotychczasowe realizacje Klienta.
Hand-Prod Sp. z o.o. - testy szkoleniowe on-line
Unikalny system do przeprowadzania testów wdrożony został w firmie Hand-Prod Sp. z o.o. Pracownicy centrali firmy oraz prowadzący szkolenia mają możliwość dodawania pytań kontrolnych powiązanych z tematem szkolenia. Ze zdefiniowanych pytań tworzone są testy, przy czym każdy test ma losowo poukładane odpowiedzi. Przedstawiciele medyczni logując się do systemu widzą testy, które mają do rozwiązania, oraz czas w którym muszą to zrobić. Testy rozwiązywane są bezpośrednio w systemie, po ich rozwiązaniu od razu widoczny jest wynik (w specyficznych przypadkach, np. przy pytaniach opisowych, przedstawiciel czeka na ocenę przez centralę).
System zastąpił tradycyjny sposób przeprowadzania testów czyli drukowanie i rozwiązywanie ich bezpośrednio po szkoleniu, przesyłanie testów przygotowanych w MS Word mailem itp. System wyposażony został w szereg narzędzi kontrolnych i statystycznych, np. procent poprawnych odpowiedzi na dane pytanie.
Robert Bosch N.V. - system do obsługi zleceń na rynek belgijski
System do obsługi zleceń serwisowych, który działa z powodzeniem w Polsce od roku 2007, doczekał się wersji na rynek belgijski. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego systemu Onyx Translator tłumaczenie specjalistycznych sformułowań znajdujących się w systemie Bosch Zlecenia wykonali pracownicy belgijskiego oddziału obsługującego zlecenia serwisowe. Takie podejście sprawiło, że nowa wersja językowa powstała bardzo szybko i jest idealnie dostosowana do realiów danego rynku.