polski English pусский
Onyx - precyzyjne rozwiązania internetowe
Onyx Sp. z o.o. - precyzyjne rozwiązania internetowe
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 >>
kwiecień 2010

ZPAV - system do obsługi głosowania na nagrodę Fryderyk

 
Onyx - zrealizowane projekty :: ZPAV - system do obsługi głosowania na nagrodę Fryderyk
Bottom shadow

Nagroda Fryderyk to dla polskiej sceny muzycznej odpowiednik filmowych Oskarów. Dla ZPAV powstał system do obsługi głosowania na tą nagrodę. Dostęp do kart do głosowania mają tylko uprawnione osoby wskazane przez organizatora. Z kartami powiązane są strony internetowe prezentujące szereg informacji o nominacjach. Dane w systemie zabezpieczone są przez trzy pary kluczy do dynamicznego szyfrowania niesymetrycznego. Aplikacja zastąpiła tradycyjną, listowną formę oddawania głosów.


kwiecień 2010

Bosch - system do obsługi zleceń

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Bosch - system do obsługi zleceń
Bottom shadow

Dział Projektów Internetowych Onyx wykonał kolejną aktualizację systemu do obsługi zleceń serwisowych, który rozwijany jest z powodzeniem od 2008 roku. Centralna baza zleceń serwisowych usprawniła proces ich obsługi. Partnerzy handlowi dodają do systemu zgłoszenia, których wykonanie centrala Bosch przydziela wykwalifikowanym serwisom. Pracownicy serwisów umawiają się z klientem, wykonują zlecenie i wystawiają fakturę.
System informuje mailowo zainteresowane osoby o kolejnych etapach obsługi zlecenia, przechowuje całą historię obsługi zleceń serwisowych. System zastąpił tradycyjny sposób przekazywania informacji: faks, telefon, mail.
Wykonana w tym miesiącu aktualizacja systemu polegała na dodaniu modułu do identyfikacji zdublowanych zleceń.


kwiecień 2010

Auto Crew - formularz zgłoszeniowy

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Auto Crew - formularz zgłoszeniowy
Bottom shadow

Dla sieci warsztatów samochodowych AutoCrew wykonany został formularz zgłoszeniowy do autoryzacji w ramach koncepcji warsztatowej. Projekt charakteryzował się błyskawicznym czasem realizacji: ustalenia, wykonanie, testy zajęły 24 godziny.


marzec 2010

Deloitte - aplikacja do obsługi kanałów RSS

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Deloitte - aplikacja do obsługi kanałów RSS
Bottom shadow

Dla firmy Delolitte została stworzona aplikacja do obsługi kanałów RSS. Dla internautów kanały RSS to wygodny sposób przeglądania wiadomości, które pojawiają się na wielu interesujących ich serwisach internetowych. Intuicyjny panel administratora umożliwia pracownikom Deloitte tworzenie nowych kanałów oraz dodawanie w ich obrębie kolejnych informacji.


marzec 2010

Bosch - nowa witryna internetowa wraz z bazą plików do pobrania

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Bosch - nowa witryna internetowa wraz z bazą plików do pobrania
Bottom shadow

Dział Projektów Internetowych Onyx wykonał rozbudowę witryny internetowej dla Serwisu Urządzeń Diagnostycznych Bosch. Zlecenie polegało na stworzeniu mechanizmu do zarządzania plikami do pobrania. Przy pomocy panelu administratora uprawnieni pracownicy centrali mogą w prosty sposób dodawać/usuwać/edytować pliki znajdujące się w serwisie, mają możliwość definiowania różnych poziomów dostępu do witryny.

zobacz stronę >>


luty 2010

Formularz "Zapytaj o ofertę" dla firmy Opel Polska Sp. z o.o

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Formularz "Zapytaj o ofertę" dla firmy Opel Polska Sp. z o.o
Bottom shadow

Dla firmy Opel Polska Sp. z o.o. wykonany został system obsługujący zapytania o ofertę firmy. Formularz, utrzymywany na serwerach Onyx Sp. z o.o., przygotowany został zgodnie z identyfikacją wizualną korporacji. Dane z formularza przesyłane są do wybranych salonów sprzedaży oraz do opiekunów regionalnych. Pracownikom centrali udostępniony został panel do obsługi zapytań ofertowych.


luty 2010

System do prezentacji danych sprzedażowych dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o.

 
Onyx - zrealizowane projekty :: System do prezentacji danych sprzedażowych dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o.
Bottom shadow

Kolejny system wykonany dla firmy Bosch, ułatwia komunikację z serwisami samochodowymi sieci Bosch Service. Pracownicy centrali w prosty sposób mogą przekazać poszczególnym serwisom informację o ich danych sprzedażowych, prowizjach, bonusach itp. System służy również do uaktualnienia przez serwisy swoich danych adresowych.


luty 2010

System do obsługi procesu wydawniczego dla firmy INS NET Development Solutions

 
Onyx - zrealizowane projekty :: System do obsługi procesu wydawniczego dla firmy INS NET Development Solutions
Bottom shadow

Dla firmy INS NET Development Solutions, właściciela portalu mapanieruchomosci.pl, wykonany został system do obsługi procesu wydawniczego. Na mapach największych miast Polski, drukowanych przez firmę INS NET, znajdują się inwestycje deweloperów, którzy wykupili reklamę. System umożliwia pozyskiwanie od deweloperów informacji o budowanych obiektach, przechowuje te dane w bazie, usprawnia zarządzanie otrzymanymi materiałami. Moduł do automatycznego generowania i numerowania "formatek" inwestycji ułatwił pracę grafikom, którzy do tej pory robili to ręcznie. System zastąpił dotychczasowy proces wydawniczy polegający na przesyłaniu ogromnej liczby maili, wykonywaniu wielu telefonów, wysyłaniu płyt CD.


luty 2010

Szczoteczki.pl - strona dla firmy Rovers Polska Sp. z o.o.

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Szczoteczki.pl - strona dla firmy Rovers Polska Sp. z o.o.
Bottom shadow

Kolejna witryna internetowa wykonana dla firmy Rovers. Niebanalny projekt graficzny oraz animacje wykonane w technologii flash w ciekawy sposób prezentują ofertę firmy. Dla administratora wykonany został moduł do zarządzania aktualnościami.

zobacz stronę >>


styczeń 2010

System do obsługi szkoleń technicznych dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o.

 
Onyx - zrealizowane projekty :: System do obsługi szkoleń technicznych dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o.
Bottom shadow

Dla firmy Bosch został wykonany system do zarządzania szkoleniami technicznymi wraz z modułem testów on-line. Właściciele serwisów samochodowych mogą teraz za pośrednictwem Internetu zapisywać swoich pracowników na tradycyjne szkolenia organizowane przez Bosch. Warunkiem uczestnictwa w niektórych szkoleniach jest zaliczenie przez pracownika testu kwalifikacyjnego, który obecnie przeprowadzany jest za pośrednictwem Internetu.
Pracownicy Bosch otrzymali wygodne narzędzie ułatwiające zarządzanie szkoleniami i listami zgłoszonych uczestników. Powstała jedna centralna baza danych przechowująca dane o serwisach, pracownikach serwisów, szkoleniach i nowatorskich testach on-line. System zastąpił tradycyjne sposoby komunikacji serwisów Bosch z centralą firmy: telefon, faks.



<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 >>
Onyx - nasi klienci