polski English pусский
Onyx - precyzyjne rozwiązania internetowe
Onyx Sp. z o.o. - precyzyjne rozwiązania internetowe
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 >>
wrzesień 2012

CooperVision Limited - platforma Solaris

 
Onyx - zrealizowane projekty :: CooperVision Limited - platforma Solaris
Bottom shadow

CooperVision Limited wprowadza na rynek nową markę soczewek kontaktowych Medivue. Dział Projektów Internetowych Onyx przebudował platformę Solaris. Podstawowym atutem platformy jest możliwość tworzenia nowych sklepów internetowych dla współpracujących zakładów optycznych. Zamówienia z tych sklepów trafiają bezpośrednio do centrali, która obsługuje cały proces związany z przygotowaniem i wysyłką kupionych towarów. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu Onyx zaprojektował i wdrożył rozwiązanie, które odzwierciedla w 100% model biznesowy przedstawiony przez CooperVision. Tworzenie oprogramowania "szytego na miarę" to największy atut firmy.

zobacz strone zakładu optycznego >>


sierpień 2012

Robert Bosch Sp. z o.o. - aktualizacja witryny internetowej Akumulatory Bosch

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Robert Bosch Sp. z o.o. - aktualizacja witryny internetowej Akumulatory Bosch
Bottom shadow

Aktualizacja witryny internetowej akumulatorybosch.pl obejmowała przedstawienie specjalnej oferty dotyczącej darmowej kontroli stanu akumulatora i układu ładowania w samochodzie. Z oferty skorzystać można w sieciach Bosch Car Service i Auto-Crew. Dodatkowo kupując dowolny akumulator można otrzymać rabat w wysokości 10%. Zmiany obejmowały również panel administratora witryny, dzięki któremu pracownicy centrali firmy mogą w bardzo prosty sposób zaktualizować wyszukiwarkę akumulatorów Bosch.


sierpień 2012

Perfect Service - wyszukiwarka warsztatów

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Perfect Service - wyszukiwarka warsztatów
Bottom shadow

Nowa witryna sieci warsztatów Perfect Service została wyposażona w nowoczesną wyszukiwarkę opartą o usługę Google Maps. Dane do wyszukiwarki ładowane są "w tle" dzięki czemu działa ona bardzo szybko. Wyszukiwanie na mapie jest intuicyjne, odbywa się poprzez przybliżanie i oddalanie mapy. Dodatkowo, dzięki dokładnie dobranym usługom serwisowym, internauta ma możliwość zawężania wyświetlonych warsztatów do tych, którymi jest zainteresowany. Wygląd wyszukiwarki został dostosowany do nowej strony.

wyszukaj warsztat :-) >>


sierpień 2012

Deloitte Adivisory Sp. z o.o. - zapytania ofertowe

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Deloitte Adivisory Sp. z o.o. - zapytania ofertowe
Bottom shadow

Celem projektu było stworzenie prostego formularza, dzięki któremu każdy internauta będzie mógł przesłać zapytanie ofertowe na interesujące go usługi Deloitte. Zapytania trafiają do bazy, gdzie wyznaczeni pracownicy centrali, obsługują je mając dostęp do wszelkich informacji z nim związanych (szczegóły zapytania, załączone dokumenty). System został zaprojektowany tak, żeby po umieszczeniu go na stronie firmowej, wyglądał jak jej część. Ze względów bezpieczeństwa danych, formularz znajduje się za połączeniem szyfrowanym.

zobacz formularz >>


lipiec 2012

Hand-Prod Sp. z o.o. - aktualizacja systemu szkoleniowego

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Hand-Prod Sp. z o.o. - aktualizacja systemu szkoleniowego
Bottom shadow

Po roku funkcjonowania system szkoleniowy wykonany dla firmy Hand-Prod Sp. z o.o. przeszedł pierwszą aktualizację. Baza materiałów szkoleniowych została rozbudowana o możliwość podziału plików ze względu na odbiorców: lekarz, farmaceuta, pacjent, przedstawiciel medyczny. Dodatkowym atrybutem stał się również rodzaj pliku: prezentacja, ulotka reklamowa, materiał szkoleniowy. Dzięki takim rozwiązaniom baza materiałów szkoleniowych stała się bardziej uporządkowana, wyszukiwanie interesujących plików stało się jeszcze szybsze i prostsze.
W module testów szkoleniowych wprowadzony został mechanizm automatycznej oceny testów składających się z pytań wielokrotnego wyboru. Pracownik od razu po wykonaniu testu widzi jego wynik, może zapoznać się z prawidłowymi odpowiedziami i zgłosić uwagi.


lipiec 2012

Robert Bosch Sp. z o.o. - aktualizacja systemu do obsługi zleceń serwisowych

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Robert Bosch Sp. z o.o. - aktualizacja systemu do obsługi zleceń serwisowych
Bottom shadow

System do obsługi zleceń serwisowych został rozbudowany o zaawansowany moduł statystyk. Operatorzy systemu uzyskali dostęp do zestawień przedstawiających wielokrotne naprawy tego samego urządzenia, naprawy wykonywane po uruchomieniu urządzenia przez partnera handlowego. Analiza dostarczonych raportów wyznacza kierunki rozwoju obsługi klienta serwisowego. Moduł statystyk to kolejna aktualizacja systemu Bosch Zlecenia. Oprogramowanie tworzone przez Onyx umożliwia dodawanie kolejnych modułów oraz elastyczne rozbudowywanie funkcjonujących rozwiązań bez konieczności gruntownej przebudowy systemu, co zawsze jest związane z wysokimi kosztami i czasem.


lipiec 2012

Batimex Sp. z o.o. - moduł maili w wersjach językowych oddziałów

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Batimex Sp. z o.o. - moduł maili w wersjach językowych oddziałów
Bottom shadow

Internetowy Systemem Wspomagania Sprzedaży firmy Batimex został rozbudowany o moduł maili umożliwiający tworzenie mailingów w wersjach językowych zależnych od danego oddziału. Dodatkowo wprowadzony został mechanizm do automatycznej aktualizacji kursów walut oraz przebudowany został mechanizm do składania zamówień. Dział projektowy Onyx położył bardzo duży nacisk na optymalizację kodu systemu.

zobacz stronę >>


czerwiec 2012

Perfect Service - system do tworzenia stron szablonowych warsztatów

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Perfect Service - system do tworzenia stron szablonowych warsztatów
Bottom shadow

Strony szablonowe to autorskie rozwiązanie Onyx umożliwiające intuicyjne i proste zarządzanie treścią witryn. Początkowa treść stron powstała na podstawie plików wsadowych pochodzących z systemu CRM InterCars zawierających informacje o danych adresowych warsztatów oraz usługach przez nie świadczonych. Dzięki temu udało się uruchomić indywidualne strony internetowe bez konieczności wykonywania jakiejkolwiek pracy przez pracowników warsztatów. Strony warsztatów są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek poprzez odpowiedni dobór słów kluczowych zależnych od oferowanych usług. Moduł kontrolny rejestruje wprowadzane przez serwisy zmiany, które są dostępne dla uprawnionych pracowników centrali. System oferuje pełną elastyczność w określaniu adresu strony, może to być własna domena lub subdomena sieci Perfect Service.

zobacz przykładową stronę >>


czerwiec 2012

Bellisana Sp. z o.o. - aktualizacja witryny internetowej

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Bellisana Sp. z o.o. - aktualizacja witryny internetowej
Bottom shadow

Dla firmy Bellisana została wykonana gruntowna przebudowa witryny. Zmiany obejmowały modyfikację szaty graficznej nagłówka: dodana została animacja flashowa, ujednolicono pozycje w menu oraz dodana została ikona promocji. Strona "Kontakt" została rozbudowana o formularz kontaktowy oraz mapę dojazdu Google. Nowa podstrona "Galeria" prezentuje wybrane zdjęcia przedstawiające klinikę. Zmieniona została prezentacja cennika. Całość zmian obejmowała przebudowę ok. 25 oraz stworzenie 10 zupełnie nowych podstron.

zobacz stronę >>


czerwiec 2012

Robert Bosch Sp. z o.o. - system do obsługi zgłoszeń leasingowych

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Robert Bosch Sp. z o.o. - system do obsługi zgłoszeń leasingowych
Bottom shadow

Dla działu urządzeń diagnostycznych firmy Bosch wykonany został system do obsługi zapytań leasingowych. Klienci Bosch, którzy chcieliby wyleasingować urządzenia diagnostyczne, mają możliwość złożenia zapytania leasingowego. Zgłoszenie automatycznie zapisywane jest do bazy, do klienta zaś wysyłana jest oferta. Proces obsługi zlecenia odbywa się w sposób usystematyzowany. Zlecenia mają swoje statusy i historię zmian. System zastąpił tradycyjny mechanizm polegający na przesyłaniu ofert i pozostałych ustaleń drogą mailową. Taki sposób komunikacji sprawiał, że informacje o danym zgłoszeniu posiadała tylko osoba je obsługująca - w przypadku urlopów lub nieplanowanych nieobecności w pracy proces obsługi zgłoszenia ulegał zatrzymaniu i był poza kontrolą.

zobacz więcej >>



<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 >>
Onyx - nasi klienci