polski English pусский
Onyx - precyzyjne rozwiązania internetowe

Zmiana centrali telefonicznej!

Uprzejmie informujemy, że od 1 lipca 2017 r.
numer telefonu do naszej firmy to:

+48 572 400 000

Onyx Sp. z o.o. - precyzyjne rozwiązania internetowe
czerwiec 2017

KPMG Sp. z o.o. - kreator maili

 
Onyx - zrealizowane projekty :: KPMG Sp. z o.o. - kreator maili
Onyx

Kreator maili umożliwia tworzenie wiadomości w oparciu o dedykowane szablony mailingowe. Obsługuje on zarówno maile wysyłane wewnątrz organizacji, jak i korespondencję z zewnętrznymi podmiotami. W systemie zapisywana jest historia stworzonych maili. System poddany był testom bezpieczeństwa organizowanym przez Laboratorium Bezpieczeństwa KPMG.




czerwiec 2017

Union Investment Sp. z o.o. - aktualizacja systemu do publikacji wycen

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Union Investment Sp. z o.o. - aktualizacja systemu do publikacji wycen
Onyx

System do publikacji wycen funduszy został rozbudowany o obsługę kategorii danego funduszu. Zmiany obejmowały panel administratora m.in. mechanizm do importu wycen. Rozbudowany został również moduł subkrybcyjny oraz mechanizm do codziennej wysyłki wycen funduszy innych kategorii.




maj 2017

KPMG Sp. z o.o. - moduł konkursowy w systemie KPMG Students

 
Onyx - zrealizowane projekty :: KPMG Sp. z o.o. - moduł konkursowy w systemie KPMG Students
Onyx

System KPMG Students został rozbudowany o moduł konkursowy. W ramach jednej, zintegrowanej bazy osoba zainteresowana uczestnictwem w danym konkursie ma możliwość przesłania zgłoszenia zawierającego wymagane materiały np.: opis marzenia, zdjęcie z wakacji itp. Uczestnictwo w konkursie wymaga założenia konta w systemie KPMG Students. Panel administratora możliwa operatorom obsługę nadesłanych zgłoszeń.




maj 2017

Promedica Care Sp. z o.o. - aktualizacja portalu dla opiekunek

 
Onyx - zrealizowane projekty :: Promedica Care Sp. z o.o. - aktualizacja portalu dla opiekunek
Onyx

Portal dla opiekunek zatrudnionych w Promedica Care Sp. z o.o. został rozbudowany o możliwość składania nowego typu miesięcznych raportów z wykonywanych usług. System zintegrowany jest z wewnętrznym systemem CRM i na bieżąco aktualizuje wymagane do złożenia oświadczenia, statusy związane z ich obsługą i ewentualne zmiany wprowadzone przez opiekunki.




Więcej projektów
Onyx - nasi klienci