ZPAV - witryna internetowa
Dla Związku Producentów Audio Video wykonana została nowa witryna internetowa. Charakterystycznym elementem jest slider promujący wszystkie działy i serwisy ZPAV. Dla administratora strony skonfigurowany został panel administratora który umożliwia zarządzanie treścią witryny.
Robert Bosch Sp. z o.o. - aktualizacja systemu do obsługi zleceń serwisowych
System do obsługi zleceń serwisowych firmy Robert Bosch został rozbudowany o nowy mechanizm autoryzacji. Zlecenia skierowane z centrali firmy do serwisu mogą być obsługiwane przez serwisy z poziomu aplikacji do obsługi poczty na smartfonie. Maile ze szczegółami zlecenia zawierają aktywne przyciski służące do zmiany statusu danego zlecenia. Takie rozwiązanie jest bardzo wygodne i zapewnia szybką informację zwrotną do centrali o obsługiwanych przez serwisy zleceniach.
Promedica Sp. z o.o. - portal dla opiekunek
Opiekunki zatrudnione w Promedica Sp. z o.o. uzyskały dostęp do narzędzia umożliwiającego im składanie miesięcznych raportów wykonywanych usług. Portal przystosowany jest do obsługi przez starsze osoby, posiada duże i proste komunikaty i elementy kontrolne. Wszystkie operacje są maksymalnie uproszczone. Raportowanie usług przypomina wypełnianie formularza papierowego. Portal zintegrowany jest z wewnętrznym systemem CRM i wszystkie wymagane do zaraportowania rekordy oraz statusy związane z ich obsługą przesyłane są z CRM do portalu. Na system podpisana jest umowa SLA gwarantująca czasy reakcji na potencjalne awarie.
Robert Bosch Sp. z o.o. - system indywidualnych stron internetowych serwisów
Dla serwisów samochodowych stowarzyszonych w sieci Bosch Service został przygotowany projekt Indywidualnych stron internetowych. Elastyczny panel administratora umożliwia zarządzanie treścią strony w tym sliderami, promocjami, cennikami, galerią zdjęć , bazą dyplomów i certyfikatów. Możliwe jest dodawanie nowych podstron. Edycja odbywa się w oparciu o zdefiniowane szablony stron dzięki czemu nawet mało zaawansowani użytkownicy są w stanie bez problemu zarządzać treściami na swojej witrynie. Strony są responsywne, przygotowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Panel dla operatorów Centrali Bosch umożliwia zarządzanie m.in. sliderami promocyjnymi, które wyświetlane są od razu na ok 300 niezależnych stronach serwisów sieci Bosch Service.
ZPAV– moduł informacji prasowych i plików do pobrania
Dedykowany panel administratora witryny Związku Producentów Audio Video został rozbudowany o nowe moduły. Operatorzy panelu zyskali możliwość zarządzania publikowanymi na witrynie informacjami prasowymi. Mogą również zarządzać listą plików do pobrania z podziałem na poszczególne działy i sekcje ZPAV.
Deloitte Audit s.r.l. - system People
Dla firmy Deloitte Audit s.r.l. udostępniona została rumuńska wersja systemu Deloitte People. System Deloitte People realizuje zarządzanie bazą subskrybentów internetowych, prowadzenie komunikacji mailowej w oparciu o zaawansowane i dostosowane pod indywidualne potrzeby szablony mailingowe. Bazę osób można przeglądać w oparciu o zaawansowane grupy filtrów. System obsługuje zgłoszenia na wydarzenia organizowane przez firmę, posiada moduł do zarządzania tymi zgłoszeniami. W ramach jednej, centralnej bazy osób realizowane są zapisy na inne usługi organizowane przez firmę np. zapisy na Webcasty, materiały fizyczne, materiały elektroniczne. Unikalna technologia Onyx Living Pages pozwala na wtapianie formularzy rejestracyjnych w niezależne strony WWW, np. w stronę korporacyjną Klienta lub strony stworzone na potrzeby: produktu, usługi, wydarzenia itp.
Wacker Neuson Sp. z o.o. - moduł szablonów mailingowych
Dla firmy Wacker udostępniony został panel do zarządzania subskrybentami wraz z modułem szablonów mailingowych. Przygotowanie mailingu zostało maksymalnie uproszczone. Sprowadza się ono do wypełnienia kilku pól formularza i jego zatwierdzenia. System został zintegrowany ze specjalnie przygotowaną instancją systemu Onyx Mailer, która posiada osobny numer IP i dedykowany adres internetowy w subdomenie klienta.
Batimex Sp. z o.o. – integracja systemu wspomagania sprzedaży z X-press Bikers
Internetowy System Wspomagania Sprzedaży został zintegrowany z usługa kurierską X-press Bikers. Klienci sklepu uzyskali możliwość wyboru kolejnego sposobu dostawy zamówienia, które cechuje się dostawą tego samego dnia w określonych lokalizacjach.
Logis S.A. - system wyścig
Dla firmy Logis, dystrybutora produktów Recaro w Polsce, skonfigurowany i uruchomiony został system wspomagający program motywacyjny dla dystrybutorów marki. System na bazie wyników wyścigów Formuły 1 informuje dystrybutorów o ich bieżącej sprzedaży, realizacji targetu i miejscu w klasyfikacji danego wyścigu. Każdy miesiąc to osobny wyścig odbywający się na osobnym torze. Wyniki sprzedaży są przedstawione w formie czasu okrążenia i ewentualnej straty do prowadzącego. Prowadzona jest oczywiście klasyfikacja generalna, której zwycięzca otrzyma nagrodę związaną z Formuła 1. System został skonfigurowany w 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Deloitte People - wersja Słowacja
Dla firmy Deloitte Audit s.r.o. udostępniona została słowacka wersja systemu Deloitte People. System Deloitte People realizuje zarządzanie bazą subskrybentów internetowych, prowadzenie komunikacji mailowej w oparciu o zaawansowane i dostosowane pod indywidualne potrzeby szablony mailingowe. Bazę osób można przeglądać w oparciu o zaawansowane grupy filtrów. System obsługuje zgłoszenia na wydarzenia organizowane przez firmę, posiada moduł do zarządzania tymi zgłoszeniami. W ramach jednej, centralnej bazy osób realizowane są zapisy na inne usługi organizowane przez firmę np. zapisy na Webcasty, materiały fizyczne, materiały elektroniczne. Unikalna technologia Onyx Living Pages pozwala na wtapianie formularzy rejestracyjnych w niezależne strony WWW, np. w stronę korporacyjną Klienta lub strony stworzone na potrzeby: produktu, usługi, wydarzenia itp.