Robert Bosch Sp.z o.o. - strona internetowa sieci warsztatów Bosch Diesel Service / Bosch Diesel Center
Dla sieci warsztatów samochodowych Bosch Diesel Service i Bosch Diesel Center wykonana została nowa witryna internetowa. Strona została wykonana zgodnie z identyfikacją wizualną firmy, zawiera informacje o sieciach warsztatowych oraz wyszukiwarkę warsztatów. Serwisy można wyszukiwać zarówno na liście miast jak i za pomocą mapy, która oparta jest o mechanizm Google Maps.
Panel administratora umożliwia serwisom definiowanie miast działalności oraz opisów swoich warsztatów na stronach wyszukiwarki. System zintegrowany jest z systemem Bosch Login Extranet dzięki czemu baza serwisów jest cały czas aktualna, a zarządzanie nią odbywa się tylko w jednym miejscu.
KPMG Sp. z o.o. - system wspierający współpracę ze studentami
Dla firmy KPMG Polska Sp. z o.o. został uruchomiony system wspierający współpracę ze studentami. Formularz subskrypcyjny obsługujący rejestrację studentów do bazy wtopiony jest w witrynę internetową przygotowaną przez centralę firmy. Każdy student posiada swój profil w którym może zdefiniować dane kontaktowe, dane dotyczące uczelni oraz preferencje mailingowe.
Panel administratora umożliwia przeglądanie bazy w oparciu o kilkanaście wygodnych filtrów, prowadzenie kampanii mailingowych w oparciu o dedykowane szablony wykonane zgodnie z identyfikacją wizualną firmy.
Robert Bosch Sp. z o.o. - wyszukiwarka warsztatów sieci Bosch Service
Dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o. została uruchomiona nowa wyszukiwarka warsztatów. Serwisy można wyszukiwać zarówno na liście miast jak i za pomocą mapy, która oparta jest o mechanizm Google Maps.
Panel administratora umożliwia serwisom definiowanie miast działalności oraz opisów swoich warsztatów na stronach wyszukiwarki. System zintegrowany jest z systemem Bosch Login Extranet dzięki czemu baza serwisów jest cały czas aktualna, a zarządzanie nią odbywa się tylko w jednym miejscu.
AutoCrew - system Extranet Login
Dla serwisów samochodowych stowarzyszonych w sieci AutoCrew został przygotowany AutoCrew Extranet Login System ten umożliwia dostęp serwisom z jednego miejsca do wszystkich wykonanych dla sieci AutoCrew systemów, modułów i narzędzi pomocniczych. Unikalną cechą tego rozwiązania jest zaawansowany moduł autoryzacji, dzięki któremu zalogowanie do Extranetu loguje użytkowników do pozostałych paneli. Operatorzy centrali Bosch zarządzają danymi serwisów oraz operatorów tylko w Extranecie, a moduł synchronizacji aktualizuje wprowadzone zmiany w pozostałych systemach. Dzięki temu w przypadku dodawania, edycji lub usunięcia serwisów lub operatorów pracę wykonuje się tylko w jednym miejscu.
Raiffeisen Leasing Sp. z o.o. - system do pozyskiwania i obsługi wniosków leasingowych
Dla firmy Raiffeisen Leasing uruchomiony został system do pozyskiwania i obsługi wniosków leasingowych. Udostępnione API umożliwia błyskawiczna integrację dowolnego sklepu z systemem Raiffeisen. System nie jest prostym, często spotykanym kalkulatorem leasingowym. Bierze pod uwagę typ produktu, jego wartość, rozróżnia różne stawki amortyzacyjne dla różnych produktów. Na stronie dowolnego sklepu, już na poziomie szczegółów produktu dostępna jest wartość najniższej, możliwej raty leasingowej. Jeżeli w koszyku znajdują się produkty o różnych stawkach amortyzacyjnych, zaawansowany analizator koszyka dzieli produkty na kilka wniosków leasingowych.
Panel administratora służy do obsługi wniosków leasingowych, począwszy od ich wpłynięcia do systemu, po analizę działu ryzyka, decyzję o uruchomieniu leasingu, obsługę umowy, wysyłkę towaru.
KPMG Sp. z o.o. - portal dla alumnów
Dla firmy KPMG Polska Sp. z o.o. została uruchomiona nowa wersja portalu dla Alumnów. Portal powstał w oparciu o nową szatę graficzną. Nowy portal alumnów jest przystosowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Dostosowuje swoją szerokość do urządzenia na którym będzie wyświetlany. Dostępne są trzy szerokości dla komputera stacjonarnego, tabletu oraz smartfona. Elastyczny panel administratora umożliwia uprawnionym obsługę zgłoszeń poszczególnych pracowników, definiowanie rejestracji na spotkania dla Alumnów i wydarzenia KPMG oraz zarządzanie treścią strony.
Robert Bosch Sp. z o.o. - system do definiowania targetów zakupowych oraz weryfikowania zakupów
Dla serwisów samochodowych stowarzyszonych w sieci Bosch Service został przygotowany system raportów i planów zakupowych. Każdy serwis może sprawdzić wartości swoich zakupów z podziałem na okresy, grupy produktowe i dystrybutorów. Ponadto może się zapoznać z planami zakupowymi zdefiniowanymi przez Centralę Bosch i realizacją tych planów.
Uprawnieni operatorzy Centrali mogą za pomocą kilku kliknięć sprawdzić zmianę wartości zakupów całej sieci Bosch Service w podziale na okresy, grupy produktowe i dystrybutorów. Na tej podstawie mogą tworzyć targety zakupowe do zrealizowania przez poszczególne serwisy. Tworzenie planów zakupowych jest wspierane przez automatyczne algorytmy, które służą do automatycznego, wstępnego definiowania targetów i ewentualnego ręcznego korygowania.
Metlife TUNŻiR– system do obsługi notowań indeksu POGB
Dla firmy Metlife TUNŻiR udostępniony został system do zarządzanie indeksami oraz ich wycenami. Narzędzie zostało wyposażone w mechanizm Awaryjnej Publikacji Wycen wykorzystujący komunikację SMS.
Osadzenie modułu na stronie www.metlife.pl odbyło się przy pomocy mechanizmu Onyx Living Pages. Jest to unikalne rozwiązanie, dużo lepsze od pływających ramek lub kierowania internauty do osobnego serwisu. Dzięki zastosowaniu Onyx Living Pages internauta cały czas znajduje się na stronie klienta.
Robert Bosch Sp. z o.o. - system Extranet Login
Dla serwisów samochodowych stowarzyszonych w sieci Bosch Service został przygotowany Bosch Extranet Login. System ten umożliwia dostęp serwisom z jednego miejsca do wszystkich wykonanych dla sieci Bosch Service systemów, modułów i narzędzi pomocniczych. Unikalną cechą tego rozwiązania jest zaawansowany moduł autoryzacji, dzięki któremu zalogowanie do Extranetu loguje użytkowników do pozostałych paneli. Operatorzy centrali Bosch zarządzają danymi serwisów oraz operatorów tylko w Extranecie, a moduł synchronizacji aktualizuje wprowadzone zmiany w pozostałych systemach. Dzięki temu w przypadku dodawania, edycji lub usunięcia serwisów lub operatorów pracę wykonuje się tylko w jednym miejscu.
Robert Bosch Sp. z o.o. - system do generowania dokumentów zgodności
Dla serwisu urządzeń diagnostycznych firmy Bosch wykonany został system do generowania certyfikatów i deklaracji zgodności urządzeń. System porównuje dane urządzenia wprowadzone przez użytkownika z bazą urządzeń Bosch i na tej podstawie generuje dokument PDF zawierający dane urządzenia, informacje o certyfikacji i zgodności. System obsługuje statusy zgłoszeń, automatycznie wysyłając dokument po zidentyfikowaniu płatności.