
PKO Leasing S.A - integracja ze sklepami internetowymi
System Turbo Leasing został zintegrowany kolejnymi sklepami internetowymi. Jest to m.in xkom.pl jeden z liderów rynku. Dzięki integracji klient zapoznając się ze szczegółami produktu widzi od razu najniższą możliwą ratę leasingową, może przeprowadzić szczegółową kalkulację leasingu zmieniając jego parametry oraz poprosić o oficjalną ofertę leasingową i wypełnić wniosek. Wnioski złożone przez klientów na stronie danego sklepu trafiają obsługiwane są w systemie Turbo zgodnie z procedurą PKO Leasing Sp. z o.o. Integracja z systemem Turbo Leasing jest bardzo prosta, średnio zajmuje jeden dzień roboczy.
KPMG Sp. z o.o. - angielska wersja portalu Webcasty
Witryna Webcasty KPMG jest zintegrowana z dużym systemem marketing automation wspierającym pracę działu marketingu. Praca polegała na stworzeniu nie tylko angielskiej wersji samej witryny, ale również wszystkich elementów systemu obejmujących formularze rejestracyjne, maile systemowe, maile związane z obsługą zapisów na konkretne wydarzenia. Panel administratora umożliwia proste zarządzanie wersjami językowymi przeprowadzanych webcastów.
Promedica Care Sp. z o.o. - nowe wersje językowe portalu dla opiekunek
W związku z rozwojem usług świadczonych przez Promedica Care Sp. z o.o. portal dla Opiekunek został wzbogacony o nowe wersje językowe. Powstała rumuńska, bułgarska i angielska wersja językowa. Sama struktura portalu nie była modyfikowana.
Deloitte Advisory Sp. z o.o. - kalendarz marketingowy
Dla firmy Deloitte został wykonany system do zarządzania kampaniami marketingowymi i pracą działu marketingu. Każda kampania składa się z zadań przypisanych do poszczególnych pracowników, zawiera pliki powiązane z kampanią: publikacje na stronę www, mailingi, informacje prasowe. Poszczególne zadania wyświetlane są na kalendarzu, co ułatwia zarządzanie pracą całego działu i umożliwia kontrolę nad przebiegiem poszczególnych kampanii. System wyposażony jest w zaawansowany mechanizm powiadomień mailowych definiowanych dla każdego użytkownika.
Axalta Coating Systems Poland Sp. z o.o. - system motywacyjny wspomagający dystrybutorów
Dla firmy Axalta skonfigurowany został system umożliwiający dystrybutorom firmy nagradzanie swoich klientów za realizację zamierzonych celów zakupowych. Panel administratora pozwala tworzyć targety, budować bazę klientów, zarządzać bazą nagród i ich dystrybucją.
Uprawnieni operatorzy z centrali firmy koordynują projekt, mogą zarządzać bazą dystrybutorów i wspomagać ich w bieżących akcjach promocyjnych.
Robert Bosch Sp. z o.o. - system do rozliczeń bonusów
Dla serwisów sieci Bosch Diesel skonfigurowany i uruchomiony został system do raportowania i rozliczania bonusów. Baza danych zawiera bazę faktur sprzedażowych zawierających produkty, za które centrala Bosch wypłaca dodatkowe premie. Dane o fakturach wprowadzają pracownicy poszczególnych warsztatów Bosch Diesel. Moduł raportów przedstawia informację, który serwis, w jakim okresie, jaki rodzaj bonusu i o jakiej wartości otrzymał. System został uruchomiony w terminie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania.
Batimex Sp. z o.o. - aktualizacja systemu
Aktualizacja Internetowego Systemu Wspomagania Sprzedaży obejmowała wyszukiwarkę i paczkomaty Inpost. Przebudowa wyszukiwarki ułatwiła klientom dotarcie do interesujących ich produktów. Ułatwiony został również wybór paczkomatu poprzez dodatkowe filtry zawężające wyniki wyszukiwania.
Batimex Sp. z o.o. - nowa grafika systemu wspomagania sprzedaży
Dla firmy Batimex przygotowany został nowy wystrój graficzny Internetowego Systemu Wspomagania Sprzedaży. System jest responsywny, co było dużym wyzwaniem biorąc pod uwagę duży asortyment, wiele wersji językowych oraz wielowalutowość.
Robert Bosch Sp. z o.o. - aktualizacja witryny Bosch Diesel Service
Witryna serwisów samochodowych sieci Bosch Diesel Serwis została dostosowana do aktualnych wymagań korporacyjnych. Zmianie uległa zarówno nawigacja jak i layout strony. Zaawansowana wyszukiwarka serwisów umożliwia znalezienie serwisów wykonujących specjalistyczne usługi.
KPMG Sp. z o.o. - aktualizacja systemu Alumni
System Alumni dla byłych pracowników firmy został przebudowany. Alumni zyskali dostęp do nowych materiałów, zdjęć i artykułów publikowanych przez pracowników centrali. System wyposażony jest również w moduł mailingowy, Alumni otrzymują bieżące informacje dotyczące działalności firmy.