SIMP - witryna internetowa
Dla Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Mechaników Polskich została wykonana nowa witryna. Głównym celem projektu było zaprojektowanie przejrzystej nawigacji oraz stworzenie lekkiej szaty graficznej.
RP Investment - witryna internetowa
Studio graficzne Onyx wykonało nową witrynę dla firmy RP Investment. Na stronie mogą Państwo zapoznać się z firmami w których RPI posiada udziały oraz z nieruchomościami, którymi firma zarządza. Założeniem było stworzenie niewielkiej, estetycznej graficznie witryny.
Rovers Polska - moduł do zarządzania placówkami
Witryna www.bezpiecznacytologia.pl została rozbudowana o elastyczny moduł do zarządzania placówkami. Dzięki temu rozwiązaniu administrator strony w bardzo wygodny sposób może na bieżąco uaktualniać listę polecanych i przyjaznych kobietom placówek oraz gabinetów lekarskich.
Gero Sp. z o.o. - angielska wersja strony ariete.pl
Dla firmy Gero wykonana została angielska wersja witryny www.ariete.pl. Prace polegały na przygotowaniu nowych grafik, wprowadzeniu angielskich tekstów na statycznych stronach oraz na rozbudowie panelu administratora służącego do zarządzania produktami.
Junkers - system do obsługi akcji konkursowej
Druga edycja konkursu Wakacje z termami organizowanego przez Junkers rozpoczęła się 1 lipca. Onyx przygotował internetowy system do obsługi akcji mającej na celu zwiększenie sprzedaży term. System posiada bazę urządzeń biorącą udział w danej edycji, bazę instalatorów uprawnionych do zgłaszania urządzeń, daje możliwość rejestracji nowym użytkownikom. Administracją systemu zajmują się pracownicy Onyx, którzy rozpatrują zgłoszenia, przyznają punkty, rozwiązują problemy techniczne uczestników. System tworzy złożone raporty dotyczące instalacji term, wskazuje osoby, którym należą się nagrody. Jest zintegrowany z modułem ONYX SMS, który umożliwia wysyłkę wiadomości sms do uczestników konkursu informujących ich o obecnym stanie punktów i miejscu w rankingu.
CooperVision Limited- aktualizacja systemu w związku ze zmianą właściciela
Nowym właścicielem systemu Solaris została firma CooperVision Limited. System umożliwia dynamiczne tworzenie dla Zakładów Optycznych stron i sklepów internetowych. Zamówienia z tych sklepów realizowane są przez centrale firmy i wysyłane bezpośrednio do klienta indywidualnego, dzięki czemu w proces obsługi zamówienia nie jest zaangażowany salon optyczny. W związku ze zmianą właściciela Onyx zaktualizował oprogramowanie zmieniając m.in. sposób składania zamówień indywidualnych, sposób składania zamówień hurtowych.
Apolonia - aktualizacja witryny internetowej
Dział aktualizacji Onyx wykonał dla firmy Apolonia dużą przebudowę witryny polegającą na dodaniu nowej kolekcji ubrań. Praca polegała na przebudowie menu nawigacyjnego, przygotowaniu kilkudziesięciu zdjęć produktowych w kilku rozmiarach oraz wprowadzeniu produktów.
4CV - strona internetowa
Studio projektowe Onyx wykonało dla firmy 4CV - autoryzowanej sieci sprzedaży i serwisu telefonów komórkowych witrynę internetową. Zdecydowana kolorystyka i efektowne elementy graficzne są odzwierciedleniem szybkiej realizacji oraz wysokiej jakości usług świadczonych przez 4CV.
Polar Import Polska - aktualizacja witryny www.saab.pl
Firma Polar Import Polska została importerem samochodów marki Saab. W związku z tym dział aktualizacji Onyx wykonał dużą przebudowę witryny saab.pl obejmującą m.in. aktualizację dostępnych modeli samochodów.<br />
Studio graficzne Onyx przygotowało również mailing „Świętuj razem z nami początek Nowej Ery Saaba”. Mailing został wysłany do klientów firmy przy użyciu systemu Onyx Mailer - profesjonalnego narzędzia do wykonywania masowych e-mailingów.
Deloitte - nowy system Alumni
Dla firmy Deloitte wykonany został system do kontaktu z Alumnami. Alumni to byli pracownicy danej firmy. Witryna działa w oparciu o system zarządzania treścią Onyx LivingPages, który umożliwia administratorowi swobodną aktualizację poszczególnych podstron, tworzenie nowych galerii zdjęć, zarządzanie listą spotkań.
System zintegrowany jest z narzędziem Onyx Mailer zapewniającym wysoką skuteczność dostarczanych przesyłek mailowych.