Cooper Vision - nowa marka soczewek Options
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej marki soczewek Options firma Cooper Vision uruchomiła platformę sklepową. Umożliwia ona tworzenie nowych sklepów internetowych dla współpracujących zakładów optycznych. Zamówienia z tych sklepów trafiają bezpośrednio do centrali, która obsługuje cały proces związany z przygotowaniem i wysyłką kupionych towarów.
Robert Bosch Sp. z o.o. - aktualizacja witryny Bosch Diesel Service
Witryna serwisów samochodowych sieci Bosch Diesel Serwis została dostosowana do aktualnych wymagań korporacyjnych. Zmianie uległa zarówno nawigacja jak i layout strony. Zaawansowana wyszukiwarka serwisów umożliwia znalezienie serwisów wykonujących specjalistyczne usługi.
Market wewnętrzny - system do dystrybucji i sprzedaży samochodów używanych
Dla jednego z największych producentów samochodów uruchomiony został system umożliwiający dystrybucję samochodów używanych pomiędzy centralą firmy, dealerami oraz firmami leasingowymi współpracującymi z marką. System informuje o pojawieniu się na platformie nowych samochodów, a z drugiej strony pilnuje podmioty oferujące pojazdy do aktualizowania swojej oferty.
KPMG Sp. z o.o. - moduł integralności danych
System People służący do zarządzania bazą subskrybentów internetowych, wysyłek mailingów, obsługi wydarzeń stacjonarnych oraz webcastów został rozbudowany o moduł integralności danych. Moduł odpowiedzialny jest za wyszukiwanie rekordów, które wymagają reakcji od administratora systemu związanych z mechanizmem udzielania zgód. System
KPMG Polska Sp. z o.o. - system Biblioteka KPMG
Witryna Biblioteka KPMG umożliwia korzystanie z wiedzy ekspertów KPMG na temat poszczególnych sektorów gospodarki. Po zarejestrowaniu użytkownicy uzyskują dostęp do wybranych materiałów w formie plików do pobrania. Witryna została wykonana na podstawie otrzymanych projektów graficznych. Panel administratora umożliwia pracownikom centrali zarządzanie publikacjami oraz śledzenie statystyk pobrań.
Promedica Care Sp. z o.o. - aktualizacja systemu do rozliczania opiekunek
System do rozliczania czasu pracy opiekunek pracujących dla Promedica Sp. z o.o. został zaktualizowany o nowe regiony. Zmiany dotyczyły również sposobu integracji z systemem CRM. Dzięki temu proces weryfikacji zgłoszonego przez opiekunki czasu pracy został zautomatyzowany. System obsługuje również zgłoszenia od osób pracujących poza granicami Polski.
Związek Producentów Audio Video - system do obsługi zgłoszeń wydawnictw do nagrody Fryderyk 2024
Artyści, managerowie oraz wydawcy mogą w wygodny sposób zgłaszać swoje fonogramy do nagrody Fryderyk 2021. Każde zgłoszenie zawiera dane o albumie, wykonawcy, utwory w postaci plików MP3, okładkę płyty. W zależności od kategorii do której zgłaszane jest wydawnictwo system pilnuje wymaganych materiałów i po ich uzupełnieniu ustawia odpowiedni status. Od strony panelu administratora możliwe jest nadawanie statusów poszczególnym zgłoszeniom, ich korekta, obsługa korespondencji i finalnie, po obradach Rad Akademii Fonograficznej, decyzja o zakwalifikowaniu danego wydawnictwa do konkursu.
Axalta Coating Systems Poland Sp. z o.o. - system motywacyjny wspomagający dystrybutorów
Dla firmy Axalta skonfigurowany został system umożliwiający dystrybutorom firmy nagradzanie swoich klientów za realizację zamierzonych celów zakupowych. Panel administratora pozwala tworzyć targety, budować bazę klientów, zarządzać bazą nagród i ich dystrybucją.
Uprawnieni operatorzy z centrali firmy koordynują projekt, mogą zarządzać bazą dystrybutorów i wspomagać ich w bieżących akcjach promocyjnych.
Batimex Sp. z o.o. - nowa grafika systemu wspomagania sprzedaży
Dla firmy Batimex przygotowany został nowy wystrój graficzny Internetowego Systemu Wspomagania Sprzedaży. System jest responsywny, co było dużym wyzwaniem biorąc pod uwagę duży asortyment, wiele wersji językowych oraz wielowalutowość.
Robert Bosch Sp. z o.o. - system do rozliczeń bonusów
Dla serwisów sieci Bosch Diesel skonfigurowany i uruchomiony został system do raportowania i rozliczania bonusów. Baza danych zawiera bazę faktur sprzedażowych zawierających produkty, za które centrala Bosch wypłaca dodatkowe premie. Dane o fakturach wprowadzają pracownicy poszczególnych warsztatów Bosch Diesel. Moduł raportów przedstawia informację, który serwis, w jakim okresie, jaki rodzaj bonusu i o jakiej wartości otrzymał. System został uruchomiony w terminie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania.