Większość usług świadczonych przez Onyx Sp. z o.o. ma charakter ciągły. Obecnie obsługujemy w ten sposób blisko 500 firm. Są wśród nich 3 znane międzynarodowe korporacje, kilka dużych państwowych firm i instytutów, przedsiębiorstwa różnych branż, jednostki administracji publicznej oraz małe, kilkuosobowe firmy. Zakres świadczonych usług jest bardzo zróżnicowany: od outsourcingu rozbudowanych systemów informatycznych po prosty hosting.
Klienci korporacyjni
Firma Robert Bosch Sp. z o.o. jest klientem naszej spółki od 2001 roku. Została wtedy podpisana Umowa o Współpracy w zakresie wykonywania, prowadzenia i utrzymywania witryn www w sieci internet. Od tego momentu wykonaliśmy wiele stron i systemów internetowych, które usprawniły i ułatwiły pracę przedsiębiorstwa. Opisy najnowszych realizacji znajdą Państwo w dziale zrealizowane projekty. Utrzymujemy również serwer pocztowy w systemie Onyx Postmaster obsługujący kilkaset kont pocztowych serwisów samochodowych sieci Bosch Service. W ramach naszej współpracy wykonujemy też mailingi informujące o promocjach i nowościach znajdujących się w ofercie Junkers.
W 2004 roku zaczęliśmy świadczyć usługi dla jednego z liderów wśród firm konsultingowych - Deloitte Advisory Sp. z o.o. . We współpracy z działem IT powstały wewnętrzne, internetowe systemy do rezerwacji sal konferencyjnych, do składania wniosków urlopowych oraz system alumnów - skupiający byłych pracowników firmy.
Nowatorskim projektem są systemy Deloitte Kariera i Deloitte Internauci, które na początku gromadziły kilkaset osób, zaś w tej chwili baza liczy kilkadziesiąt tysięcy uczestników.
Współpraca z firmą General Motors rozpoczęła się w 2006 roku, wraz z wykupieniem przez GM marki Saab. Od tej chwili stworzyliśmy wiele systemów wspomagających funkcjonowanie marki w sieci internet, zajmowaliśmy się aktualizacją witryny internetowej oraz przygotowywaniem i wysyłaniem mailingów do klientów firmy.
W tym roku rozszerzyliśmy współpracę o markę Opel wykonując system internetowy do obsługi zapytań ofertowych.