ZPAV - nowa witryna internetowa wraz z systemem do zarządzania treścią
Dla firmy ZPAV wykonana została nowa witryna internetowa. Charakterystycznym elementem strony jest wyraźne rozróżnienie 5 głównych działów: o nas, OZZ, muzyka a prawo, listy bestsellerów, nagroda muzyczna Fryderyk. Każdy dział to inna kolorystyka, inny nagłówek oraz struktura menu. Strona wykonana została w dwóch wersjach językowych.
Dla administratora serwisu został wykonany panel administratora, który umożliwia zarządzanie treścią witryny.
Gero Detal - nowa witryna internetowa wraz z katalogiem produktów
Studio graficzne Onyx zaprojektowało i wykonało nową witrynę dla firmy Gero, prezentującą usługi profesjonalnego projektowania, doradztwa i montażu kuchni. Startowa animacja flash przedstawia najciekawsze aranżacje wykonane przez Gero. Funkcjonalność strony zapewnia panel administratora umożliwiający zarządzanie katalogiem kuchni oraz ostatnimi realizacjami firmy.
Bosch - wykonanie i wysłanie mailingu
Studio graficzne Onyx przygotowało mailing informujący o nowych modelach wkrętarek firmy Bosch. Mailing został wysłany do dziennikarzy prasowych z branży elektronarzędzia przy użyciu systemu Onyx Mailer - profesjonalnego narzędzia do wykonywania masowych e-mailingów.
ZPAV - system do obsługi głosowania na nagrodę Fryderyk
Nagroda Fryderyk to dla polskiej sceny muzycznej odpowiednik filmowych Oskarów. Dla ZPAV powstał system do obsługi głosowania na tą nagrodę. Dostęp do kart do głosowania mają tylko uprawnione osoby wskazane przez organizatora. Z kartami powiązane są strony internetowe prezentujące szereg informacji o nominacjach. Dane w systemie zabezpieczone są przez trzy pary kluczy do dynamicznego szyfrowania niesymetrycznego. Aplikacja zastąpiła tradycyjną, listowną formę oddawania głosów.
Bosch - system do obsługi zleceń
Dział Projektów Internetowych Onyx wykonał kolejną aktualizację systemu do obsługi zleceń serwisowych, który rozwijany jest z powodzeniem od 2008 roku. Centralna baza zleceń serwisowych usprawniła proces ich obsługi. Partnerzy handlowi dodają do systemu zgłoszenia, których wykonanie centrala Bosch przydziela wykwalifikowanym serwisom. Pracownicy serwisów umawiają się z klientem, wykonują zlecenie i wystawiają fakturę.
System informuje mailowo zainteresowane osoby o kolejnych etapach obsługi zlecenia, przechowuje całą historię obsługi zleceń serwisowych. System zastąpił tradycyjny sposób przekazywania informacji: faks, telefon, mail.
Wykonana w tym miesiącu aktualizacja systemu polegała na dodaniu modułu do identyfikacji zdublowanych zleceń.
Auto Crew - formularz zgłoszeniowy
Dla sieci warsztatów samochodowych AutoCrew wykonany został formularz zgłoszeniowy do autoryzacji w ramach koncepcji warsztatowej. Projekt charakteryzował się błyskawicznym czasem realizacji: ustalenia, wykonanie, testy zajęły 24 godziny.
Deloitte - aplikacja do obsługi kanałów RSS
Dla firmy Delolitte została stworzona aplikacja do obsługi kanałów RSS. Dla internautów kanały RSS to wygodny sposób przeglądania wiadomości, które pojawiają się na wielu interesujących ich serwisach internetowych. Intuicyjny panel administratora umożliwia pracownikom Deloitte tworzenie nowych kanałów oraz dodawanie w ich obrębie kolejnych informacji.
Bosch - nowa witryna internetowa wraz z bazą plików do pobrania
Dział Projektów Internetowych Onyx wykonał rozbudowę witryny internetowej dla Serwisu Urządzeń Diagnostycznych Bosch. Zlecenie polegało na stworzeniu mechanizmu do zarządzania plikami do pobrania. Przy pomocy panelu administratora uprawnieni pracownicy centrali mogą w prosty sposób dodawać/usuwać/edytować pliki znajdujące się w serwisie, mają możliwość definiowania różnych poziomów dostępu do witryny.
Formularz "Zapytaj o ofertę" dla firmy Opel Polska Sp. z o.o
Dla firmy Opel Polska Sp. z o.o. wykonany został system obsługujący zapytania o ofertę firmy. Formularz, utrzymywany na serwerach Onyx Sp. z o.o., przygotowany został zgodnie z identyfikacją wizualną korporacji. Dane z formularza przesyłane są do wybranych salonów sprzedaży oraz do opiekunów regionalnych. Pracownikom centrali udostępniony został panel do obsługi zapytań ofertowych.
System do prezentacji danych sprzedażowych dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o.
Kolejny system wykonany dla firmy Bosch, ułatwia komunikację z serwisami samochodowymi sieci Bosch Service. Pracownicy centrali w prosty sposób mogą przekazać poszczególnym serwisom informację o ich danych sprzedażowych, prowizjach, bonusach itp. System służy również do uaktualnienia przez serwisy swoich danych adresowych.